вівторок, 7 квітня 2015 р.

Немає часу, або Як встигати все і залишитися в живих:)

Дорогі друзі, вже дууууже давно я нічого тут не писала... Тому є багато причин, але головна - відсутність часу на "сісти-подумати". Ось сьогодні нарешті видався більш-менш спокійний вечір. Я прийшла з тренування, пообідала (о 22:20, ага), вклала малу спати, включила пральну машину, прибрала у кімнатах на першому поверсі (на другий іти просто вже нема сил) і сіла за ноут із чашечкою вже ледь теплого трав"яного чаю.

За цей час сталося надто багато подій, було надто багато зустрічей і розмов, купа ідей - втілених і невтілених,- багато виконаних і невиконаних обіцянок... І навіть зараз я пишу, недоробивши свої справи, бо їх надто багато... І ставлю надто багато трикрапок замість ком, бо ком і так надто багато у моїм житті, а хочеться вже крапок:)

Не туди мене несе, тож краще напишу, що ж усе-таки відбувалося зі мною ці тижні.

По-перше, ПІВНІЧНИЙ БАЛ! Це подія, до якої я готувалася щиро, сердечно, із великим хвилюванням та натхненням цілих два тижні. Це була заключна частина танцювального історичного мега-проекту студії "La Reverie" (Київ). Я вивчила танці, пошила собі сукню (про це далі), змайструвала аксесуари, вжилася в роль... І врешті провела найкращий свій день за останні кілька років!
Бал відбувався у приміщенні засідань Вченої ради НТУУ КПІ. Зал чудовий, дуже атмосферний і красивий. Просто під наш період!
Все було організовано на найвищому рівні: шикарні сукні у дам і фраки у кавалерів, чудовий фуршет, красива музика, нарешті вивчений Лансьє!!!!!, продумана до найменших дрібниць програма балу та вдумлива гра усіх учасників (у кожного була своя роль). Я декілька днів і ночей була під таким враженням, що не могла більше ні про що думати! Я настільки вжилась у той час і у свою роль, що довго поводилася так, як моя героїня, ходила підтанцьовуючи і до всіх зверталась на "Ви" і аж надто ввічливо.

Тепер про сукню. Історія з нею заслуговує окремої статті, але через брак часу я таки впихну її сюди. Що вимагалося від мене в принципі для балу: бальна сукня у стилі 1860-х років, Америка. Тобто: підкорсетна сорочка, корсет, панталони, нижня-нижня спідниця, кринолін, купа пишних верхніх-нижніх спідниць і власне сама сукня. Що я з цього мала: власне мала я лише кринолін від весільної сукні... і багато фантазії та удачі:) Мирослава дала мені викрійку, я її підігнала під себе і викроїла з чорнової тканини. Потім я озброїлась гаманцем і пішла по вінницьких секонд-хендах. У перший же день я купила дві великі штори із цупкої бавовни з шовковистим відблиском та декілька різних скатертин і штор білих та молочних кольорів, а також піжамні штани із тонкої ніжно-блакитної бавовни. Виправши і випрасувавши своє багатство (хоча яке там багатство, воно обійшлося мені у 90 грн), я взялась творити і витворяти. Першими народились панталони. Я відрізала штани трохи нижче коліна, зробивши потрібну мені довжину, а нижню кайму сантиметрів 3, пришила оборочкою на низ. Додала бантики-шмантики і вуаля!

Потім надійшла черга корсету. З ним я гралась довго, нудно, багато разів перероблюючи, але врешті так і залишилась незадоволена. Мені категорично не подобається результат, і наразі я шукаю у кого повчитися цій справі.

Далі були нижні спідниці. З ними я справилась за 4 години, розкромсавши на довгі смужки всі білі штори і сшивши між собою каскадом. Вийшло пишненько, але не дуже надійно. Так, забула сказати, що шила я це все голкою з ниткою, руками, бо машинка не працювала. Отож, ручні шви у процесі наступання кавалерів на сукню на балу не витримали, і у декількох місцях обірвались, тож довелось ремонтувати сукню на ходу, підшиваючи у гардеробній відірвані рюшки.

Потім я шила саму сукню. Найдовше я гралася з тим, аби підігнати під фігуру корсажну частину. Вона ніяк не хотіла лягати ідеально. Цілий день я ходила, затягнута в корсет, і міряла, міряла, міряла... Нарешті вийшло! Ще день пішов на сшивання цього добра докупи. Ще з 5 чи 6 вечорів я в"язала сумочку і клепала віяло з пір"ячком... Потім ще два дні кроїла-пришивала бахрому і бантики до сукні, робила пояс, а в передостанній день підготовки вставляла люверси та шнур у спинку.

І ось що вийшло:


















Це один бал... А ось позавчора був інший бал. Щоправда, значно скромніший, домашній такий. Але тематика цікава - вікторіанський паровий стімпанк! І знову, я "єво слєпіла із таво што била". Жакет, сорочку і спідницю придбала у секонді, задекорувала підручними обрізками, зробила брошку і об"ємний бант. Нижні спідниці взяла з американської сукні, пошила турнюр (великий шмат синтепону склала "подушечкою" та обшила тканиною). Рукавички пощастило задешево придбати у стоковому супермаркеті "Red" у Києві. Маску придбала на розпродажу і приклеїла мереживко, щоб закривало обличчя. Зачіска - начесане волосся з лаком, закладене у дві асиметричні гульки.

І ось результат:
















Звісно, можна було би і цей костюм удосконалювати, довести до ідеалу... Але якось на ідеальне мене не вистачає. Та й навіщо?..

А між цими двома заходами був ще один бал у Києві - "Повернення весни", про пори року. Я обрала собі роль урожайної осені, богині достатку, "рога ізабілія" якщо хочете.
Сукня знову ж із секонд-хенду, вінок зліпила сама із пінопластових фруктів, жолудів і силіконового винограду. Основа - резинка. Прикраси-листочки мені дісталися з божественних рученят Мирослави https://vk.com/solarishandmadejewelry







А що іще крім танців, спитаєте ви?
Як завжди, замовлення по косметиці, шоколаду, прикрасах... Посилочки їхали у Київ, Львів, Дніпропетровськ, розбігалися моїми ногами по Вінниці... З Зоряною на руках:)
Двічі на тиждень тренування зі старовинних танців, тричі на тиждень самостійні заняття балетом (відновила нарешті!), вдома малеча - читаємо і рахуємо вже більш упевнено, вчимо казки і вірші напам"ять... Дуже багато обнов серед прикрас, можна побачити їх у моїх групах у ВК та Фб. Були виставки у Вінниці та Києві, були майстер-класи із прикрас та шоколаду, і ще будуть буквально на днях знову. А 26 квітня у Києві виставка на КристалФесті...
А ще я зареєструвалась на тренінг до Іщенків!!!!!!!!!!! І була на раціонально-інтуїтивному малюванні у Нателли!!!! Вчора отримала сертифікат:)
А ще я знімалась для каталогу одягу, була на фотосесії-пленері та ходила на показі одягу від дизайнера Каті Подрєзової (Kethrin Fox).
Наразі готуюся вже до ампірного салону у Києві 25 квітня та до Форпосту 1-3 травня у Кам"янці-Подільському. І це ще не все...
Фотографії новиночок викладу поступово, дочекайтеся!
Дякую, що ви зі мною!
Добраніч і солодких снів:)
Ваша Даринка.

Немає коментарів:

Дописати коментар