пʼятницю, 31 липня 2015 р.

історичний пікнік і третя сукня

Привіт, друзі!
Надворі глибока ніч, а я працюю:) Останні пару тижнів працюється натхненно, гаряче, плідно та дуже ідейно:) Стільки цікавих подій та вражень, стільки нових думок та планів... За це дякую окремим важливим для мене людям та Світові взагалі.

Вже минулося багатенько часу, а я все ніяк не зберусь написати про цікавезний захід, на якому мені пощастило побувати - історичний пікнік від студії старовинного танцю "Eventail". Цим пікніком був ознаменований 2й день народження студії.





Ми танцювали танці 19 століття, стріляли з лука, фотографувалися, сміялись і гойдались на гойдалці... Це було таке миле, безтурботне проведення часу у хорошій компанії!


Були як учасники нашої студії, так і київські гості. Всі залишились задоволені завдяки смачній їжі, гарним напоям (безалкогольним!!), приємному спілкуванню і професійній роботі декількох чудових фотографів - це Ріша Володіна, Марина Бакалейник та Іван Антонюк.








Сукню у стилі ампір я пошила знову сама, вручну. Не обійшлося, звісно, без ляпів (як завжди). Сукня була практично готова за 3 дні, а рукави і гудзики пришивала вже вибігаючи з дому перед самим пікніком. Ще мусила встигнути зустріти з потяга одного із київських гостей... Тож вийшло нашвидкоруч, потім довелось із гудзиками погратися заново.







Тканина сукні - бавовна. Ліф має підкладку. Всі шви по ліфу прошиті бісером, низ ліфа оформлений мереживом, намистинками, стрічками. Рукавички обшила такими самими мереживом, стрічками і бісером. Сережки дуже вдало підібралися самі собою - це моя улюблена покупка на виставці хенд-мейд виробів.


Вже зовсім скоро - 21-23 серпня - відбудеться грандіозний фестиваль історичної реконструкції "Стародавній Меджибіж". До нього наша студія також зараз готується. І цілком можливо, що я скоро покажу вам ще одну сукню власної роботи - у стилі Італії 15 століття.

До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар