вівторок, 13 січня 2015 р.

Ласкаво прошу у свій світ!

Рада вітати вас у світі здоров'я та краси!


Мене звуть Дар'я Паламарчук, мені 25, і я закохана у природу. Моє життя вже кілька років присвячене єднанню з Нею, поверненню до традицій, відновленню здоров'я та набуттю свого місця у Всесвіті.














Я виховую донечку Зоряну, їй два з половиною роки. Користуючись нагодою (декретною відпусткою), займаюся двома чудовими речами - спілкуванням із Зіронькою і хобі.


Власне, про своє хобі я і хочу трохи розповісти вам, любі читачі.
Протягом усього свого свідомого життя я щось майструю, ліплю, малюю, розписую, клею, плету, вишиваю... Період, коли мені перестало бути соромно за те, що я роблю, настав десь років 4 тому. Це був декупаж, вироби з фетру і вишивка стрічками.












Вагітність та народження дитини додали ентузіазму та принесли нову хвилю натхнення. Я захопилася виготовленням прикрас. Матеріалами для їх виготовлення стали срібло, бронза, натуральне каміння та скло (богемське, венеціанське).

Маючи успіх у жінок різного віку, і не лише в Україні, а й за кордоном, я захотіла втілити ще одну давню мрію - миловаріння. А мої переконання щодо природності та органічності компонентів спричинили і тип косметики. Тепер я варю мило, роблю шампуні та бальзами для волосся, маски, креми, бальзами для губ, масажні олії тощо... І це все на 98-100% із органічних рослинних компонентів. Я принципово не використовую тваринних жирів, консервантів, штучних ароматизаторів, жодних штучних барвників (навіть харчових). Я завжди впевнена у якості продукту, тому що роблю все на совість, як для себе. Цьому сприяє і Зорянка, адже цим милом я користуюся і для особистих цілей, і вона любить ним бавитись. А безпека дитини - понад усе.
Ароматизаторами у моїй косметиці виступають екстракти трав, ефірні масла, мацерати та інфузи. Активними компонентами для догляду - вже перелічені компоненти+жирні масла+натуральний колаген та мед. 

І, нарешті, останнім на даний момент напрямком моєї діяльності стало виготовлення натурального шоколаду. Його склад банально простий: натуральне нерафіноване масло какао, натуральне терте какао, мед, опціонально спеції та різні додатки. Які смаки та додатки може мати мій шоколад: м"ята+чілі, кероб, гіркий чорний шоколад, солодкий медовий чорний шоколад, шоколад з горіхами, шоколад з насінням, шоколад із родзинками, шоколад із сухофруктами чи сушеними ягодами, морська сіль+перець, кориця, кардамон, імбир тощо. Також можна зробити кульки із перемелених сухофруктів у шоколадній глазурі.
Я не використовую при виробництві молоко, цукор, соєвий лецитин, замінники та еквіваленти какао-масла. Таким чином ви отримуєте справжній чорний шоколад зі справжнім смаком та ароматом - чаруючим, дивовижним, казковим...
Спеціально для діток, вагітних та годуючих жінок, діабетиків та алергіків я маю шоколад із керобом. Якщо коротко, кероб - це порошок стручків рожкового дерева, натуральний рослинний какао-замінник, що не має збуджуючої дії (як какао, кава та чай) та має солодкуватий смак (а це дозволяє обійтися без меду).
Форма шоколаду, яка можлива: цукерки різних форм та фігурні плиточки (сердечка, ялинки, пряничні чоловічки, батончики, ведмедики тощо).

Детальніше про процес виробництва з фотографіями будуть пости пізніше, так само, як про ціни та все інше. А поки всі зацікавлені можуть відвідати мої сторінки у соцмережах:


1 коментар:

  1. кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені позику на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті з точки зору інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також lfdsloans@outlook.com або Напишіть номер WhatsApp на 1- (989 -394-3740)

    ВідповістиВидалити