четвер, 15 січня 2015 р.

як ми знімали відео для ВДТ-6

Під час виставки у Вінницькому універмазі 21-28 листопада до мене підійшла журналістка з ВДТ-6 і запропонувала прийти на телебачення. Врешті ми домовились, що зйомка сюжету відбудеться у мене вдома 4 грудня. Знімали ми спочатку майстер-клас із виготовлення сережок, а потім інтерв"ю зі мною. У майстер-класі взяли участь двоє чудових дівчат - Олена Сівіцька і Тетяна Чайковська.
Моя співрозмовниця Таїсія Демидюк - приємна людина, привітна, мила і позитивна. Оператор також веселив нас весь час, жартуючи і підбадьорюючи.
У ході МК я розповідала про те, як вірно підібрати кольорову гаму, стиль і матеріали для сережок, про інструменти, якими ми користуємося, про біжутерну фурнітуру тощо. Дівчата самостійно обрали намистинки для своїх виробів, по-різному компонуючи їх і зважуючи. Вийшло дуже стильно і гарно!
Я ж для себе зробила святкові сережки у чорно-білій гамі з богемського скла та намистин-крапельок із кристалами Сваровскі.
Після МК учасниці пішли додому, а ми записували інтерв"ю. Я розповідала про особливості різних стилів, як підібрати собі оптимальний варіант прикрас, які я використовую матеріали для виготовлення біжутерії, які маю плани на майбутнє тощо.
Запис вийшов в ефір 29 грудня о 13.00 у програмі "Екватор дня", повтор був 5 січня.
Переглянути відео Вконтакті - https://vk.com/video?z=video43878158_171355291%2Falbum43878158
Переглянути відео у Фейсбуці - https://www.facebook.com/video.php?v=1010536815642962
Щиро вдячна учасницям і співробітникам ВДТ-6 за співпрацю та гарний настрій:)
До нових зустічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар