суботу, 24 січня 2015 р.

Вже, напевно, стало анекдотом "через пару днів буду в Вінниці" :)) Всі, хто чув цей тиждень від мене цю фразу, лише загадково усміхаються і хитають головою :)) Засіла я у столиці капітально, і коли виберусь, - невідомо.

Чим же я тут таким зайнята? Далі - детальне ілюстроване пояснення.

По-перше, віддала експромт-замовлення Аліні: шампунь та бальзам (по 500 мл) для жирного волосся з лупою, крем для обличчя для сухої шкіри (20 мл) та гель для душу для жирної шкіри (500 мл). В подарунок два маленьких милка - 1.апельсин та 2.гіркий мигдаль з червоною глиною:)



По-друге, для центрального відділення Укрексімбанку зробила 7 шампунів для екстремального відновлення сильно пошкодженого волосся. І, наскільки мені відомо з відгуків, тепер Укрексімбанк переходить на мою продукцію ледь не в повному складі:)))







А по-третє (і це найголовніше), - я отримала (досить неочікувано, але неймовірно приємно) замовлення на 360 шоколадок від магазину Gifty: 120 штук чорного, 120 молочного і 120 із родзинками та мигдалем. Ось, власне, над цим мега-викликом я наразі і працюю. Натхненно і жваво:) Першу частину, 150 штук (по 50 кожного виду) я мушу віддати до 30 січня, та маю надію завершити раніше - до 26го. І якщо так станеться (читай - Зоряна дозволить, зірки повернуться, планети стануть), то я буду в Вінниці вже у вівторок зранку або й у понеділок увечері. Тут ще слід додати - якщо квитки на потяг будуть.

Ось такі у мене приємні справи, що періодично перемежовуються із екзистенційними роздумами на тему сенсу життя, призначення людини, її життєвого шляху та (це найчастіше) муками совісті щодо занять із Зоряною :))

І хоча я все, що роблю, показую та пояснюю їй у найменших деталях, даю помішувати шоколад у каструльці, капати ефірні масла у мисочку з мильною основою, загортати зі мною шоколад у фольгу та регулярно витирати стіл під час роботи, ну і все інше, що може бути доступно для виконання 2-річній дитині, - все одно мені здається, що краще було б, якби я цілком присвячувала свій час їй.

 А з іншого боку, розумію, що мама, хоч і в декреті ("декретна відпустка" руки не підіймаються написати), але має право на власне життя і на роботу, тим паче, якщо в цей час і дитина розвивається і пізнає Всесвітній порядок.

Коротше кажучи, треба йти відпочивати, аби мати назавтра сили знову працювати над удосконаленням своєї особистості та виплекуванням Зорянчиної :))))
Надобраніч, мої любі, солодких снів!

Немає коментарів:

Дописати коментар