неділю, 8 лютого 2015 р.

Дещо про прикраси

Сьогодні буде пост про прикраси, і трохи закулісного життя моєї майстерні.

Прикраси - це те, що має у своєму арсеналі кожна жінка. Бо кожна жінка прагне бути оригінальною та підкреслювати свою особистість і притаманний лише їй стиль. Прикраси додають харизми та витонченості. Правильно підібрані прикраси - це та родзинка, без якої жінка стає сірою мишкою.



Я створюю авторські прикраси з якісних матеріалів у різних стилях, але з характерним "моїм" почерком. Я обожнюю техніку "виноградного грона" у прикрасах. Ця техніка дозволяє створити об"ємну композицію, плавні лінії та переходи кольорів і форм. Виріб може бути схожий на кетяг калини, гілочку порічок чи виноградне гроно... А вже форми та кольори намистинок дозволяють робити дивовижно реалістичні речі.



Звісно, я ще вчуся. І вчитимусь усе життя. Та я дуже стараюся:)

Я люблю як яскраві барви, так і стриману гаму. Як мінімалістичні прикраси, так і досить об"ємні й екстравагантні. До кожної події та до кожного настрою можна обрати щось "своє", в чому комфортно і тепло.






З чого я роблю прикраси? Фурнітура: срібло, посрібнена біла латунь, бронзовий справ без нікелю, кадмію і цинку, сталь, хірургічна сталь, зброярська сталь. Намистинки: чеське Богемське скло, венеціанське скло, італійський лампворк, кришталь, натуральний камінь (котяче око, говліт, змієвик, агат тощо), інколи акрил та дерево. Всі матеріали - гіпоалергенні, не окислюються, не бояться води.


Де я беру натхнення? Зі спілкування з друзями та рідними, з відвідування виставок, експозицій, ярмарок, музеїв, театрів, танцювальних занять та заходів, з Інтернету, зі спеціалізованих сайтів, книг, журналів, аналізу робіт інших майстрів. Ескізи прикрас роблю сама, нікого і нічого не копіюючи, часто змінюючи кінцевий образ у процесі роботи. Так як гарно малювати я, на жаль, поки не навчилась, то багато планів тримаю просто в уяві.


Ціни на сережки починаються від 40 грн, браслети від 80 грн, кулони від 40 грн, намиста від 100 грн, годинники від 150 грн. Ціна залежить від матеріалів, розміру виробу та складності техніки виконання.

Всі вироби за умовчанням пакуються у мішечок з органзи, а дорогі (вартістю понад 150 грн) - у подарункову коробочку. За бажанням клієнта (а у випадку виконання виробу на замовлення - завжди) виріб буде запаковано в дизайнерську упаковку ручної роботи, яка гармонійно поєднуватиметься із самою прикрасою та підкреслюватиме її стиль.




Буду рада бачити вас у себе в гостях та зробити для вас маленьку радість у вигляді прикраси. Звертайтесь!

З любов"ю, ваша Даринка.

Немає коментарів:

Дописати коментар