вівторок, 24 лютого 2015 р.

ріст цін на компоненти для шоколаду

Дорогі друзі! у зв"язку з невпинним ростом курсу долара я змушена піднімати ціну на компоненти для шоколаду та на готовий продукт. 

На сьогоднішній день у мене є залишки попередньої партії компонентів за курсом долара 22 грн. Їх зовсім мало. У перших числах березня вони закінчаться і потрібно буде робити нову закупку. Важко прогнозувати, який буде курс на початку березня, але на сьогодні у мого поставника оптова ціна на компоненти така: какао-масло 350 грн/кг, какао терте - 250 грн/кг, какао-порошок 110 грн/кг, кероб лайт - 120 грн/кг. 

Ось такі невтішні новини. Буде падати гривня - буде знов рости ціна. Сама я, на жаль, не потягну оптову закупку сировини. Опт - це від 25 кг. Хто бажає отримати компоненти за оптовою ціною без жодних накруток (лише сплачуючи окремо за доставку Новою поштою), приєднуйтеся до спільних покупок. Можна зараз залишати попередні заявки, і як тільки збереться замовлення від вас хоча б на 10-15 кг, ми зробимо замовлення. 

Оплата здійснюється в день замовлення на картку Приватбанку у гривні по актуальному курсу долара на день оплати. Орієнтуємось по закупці на 5-6 березня.

Приміточка: вже є одна дівчина, що приєднується до закупки, ну і я, звісно.

Немає коментарів:

Дописати коментар