пʼятницю, 10 квітня 2015 р.

ще новиночки-сережечки

Сьогодні мені не спиться, і я продовжу знайомити вас із новинками. Деякі з них уже знайшли чарівну господиню, а деякі ще чекають на вітрині, виблискуючи всіма барвами у променях теплого квітневого сонечка:)

Відкриє мою галерею сьогодні чудова весняна пара - з чеським склом та натуральним камінням у гіпоалергенній оправі античної бронзи (без нікелю, кадмію і цинку). Блакитні, зеленкуваті та прозоро-димчаті відтінки подарують вам відчуття свіжості, оновлення і краси!






Слідом за ними на арену виходять їхні антиподи - осінні сережки-грона, як кетяги стиглих ягід із засохлими листочками... Гіпоалергенний бронзовий сплав, янтар, богемське скло та агат-кракле... Розкіш та вишуканість!



Наступна пара вже знайшла свою люблячу володарку, але я не втримаюсь і все одно нею похвалюся:) Ці коралові та помаранчеві ягідки, що довершуються зеленими листочками ручної роботи із чеського скла, зводять мене з розуму:) Вони такі яскраві і водночас ніжні! Справжнє свято!







Четверта пара (сережки-пусети) - із дивовижних чеських намистин ручної роботи у вигляді троянд... Вони настільки глибокого синього кольору, що назвати його інакше, як заворожуючий, я не можу... Щоразу, тримаючи їх в руках, дивуюсь, як люди таке роблять зі скла? Для мене це велика загадка, яка додає казки і таємниці у мою роботу...
Сережечки маленькі, акуратні, легкі. Фурнітура гіпоалергенна, антична бронза.




Наступні два вироби представлю разом, бо творились вони з одним настроєм та в одній кольоровій гамі. Дуже близькі мені по духу, люблю поєднання королівського червоного та глибокого ультрамаринового... Богемське скло незвичайних форм, антична бронза та посрібнена біла латунь.



І ще двоє "двійнят" у смарагдовій гамі. Обоє у посрібненій латуні. Перші з кристалами "Сваровскі", змієвиком та богемським склом, інші з богемським склом та сталевими ограненими намистинками.



Немає коментарів:

Дописати коментар